Grafika tła

SOCIAL MEDIA DLA BIZNESU

28-29 kwietnia, 2015 r., WARSZAWA

BG Image


Obecność marki  w social mediach to w tej chwili obowiązek.
Dowiedz się jak poruszać się w tej przestrzeni!


Popularność mediów społecznościowych sprawiła, że coraz więcej firm poszukuje rozwiązań w tej dziedzinie. Nie wystarczy ciekawy pomysł na post. Musimy znać formy reklamowe i ich analizy, sprawnie poruszać się w Świecie aplikacji i pluginów.

Po szkoleniu będziesz swobodnie poruszał się w swoich działaniach marketingowych wśród różnych serwisów społecznościowych. Zarówno w kontakcie z użytkownikami, jak i przy tworzeniu kampanii płatnych oraz przy optymalizacji rozwiązań technologicznych związanych z połączeniem innych działań w internecie z social media.

Zarejestruj się już dziś premiujemy zgłoszenia grupowe - skontaktuj się za nami: [email protected]

Czego dowiesz się na szkoleniu:

1. Nauczysz się w jaki sposób prawidłowo wyznaczać strategię działań w social media,

2. Lepiej zrozumiesz mechanizmy, które stoją za zachowaniami konsumentów w mediach społecznościowych,

3. Poznasz platformy społecznościowe, które możesz wykorzystać w Polsce oraz narzędzia, które pozwolą Ci ułatwić pracę w ich obszarze,

4. Dowiesz się o formatach reklamowych dostępnych w obszarze mediów społecznościowych,

5. Poznasz mechanizmy tworzenia społeczności internetowej wokół swojej marki.

About Image

28 kwietnia

  • 9:15 - 9:30 Rejestracja uczestników, poranna kawa


  • 9:30 - 10:15
    Krajobraz social media

    YouTube, Twitter, Instagram, Linkedin; Jak wykorzystywać najlepiej dostępne portale, gdzie tworzyć profile i jak osiągać efekty

  • 10:15 - 10.30 Przerwa kawowa


  • 10:30 - 11:00 Strategia social media

    Co musi zawierać, po co ją tworzyć, w jaki sposób skutecznie przygotować, na jakie pytania powinna odpowiadać.

  • 11:00 - 12:00
    Warsztat z tworzenia strategii


  • 12:00 - 12.15 Przerwa kawowa 


  • 12:15 - 13.30 Facebook bez tajemnic

    Jak się komunikować, czy warto tworzyć aplikacje, jak organizować konkursy na Facebooku, angażowanie społeczności

  • 13.30 - 14:30 Lunch


  • 14:30 - 15:30 Reklama na Facebooku

    Power editor, manager reklam i inne narzędzia. Jak przygotować reklamę, w jaki sposób optymalizować, o czym warto pamiętać, piksel konwersji i remarketing, custom audiences.

  • 15:30 - 16:15
    Warsztat z reklam na Facebooku


  • 16:15 - 16:30 Podsumowanie dnia - sesja pytań i odpowiedzi


29 kwietnia

  • 9:15 - 9:30 Poranna Kawa


  • 9:30m - 10:30 Social selling

    Sprzedaż w social media; jak pozyskiwać leady, jak konwertować w klientów, możliwości różnych kanałów dla branż b2b i b2c

  • 10:30 - 10:45 Przerwa kawowa 


  • 10:45 - 11:30 Obsługa klienta w social media

    Typowe sytuacje, sposoby reagowania, potrzebne narzędzia, kryzysy,

  • 11:30 - 12:15
    Ćwiczenia z obsługi klienta i social sellingu


  • 12:15 - 12:30 Przerwa


  • 12:30 - 13:15 Narzędzia social media

    Monitoring, zarządzanie społecznościami, tworzenie grafik, tworzenie wideo, marketing automation i inne.

  • 13:15 - 14:15 Lunch


  • 14:15 - 15:00 Analityka w social media

    Co mierzyć, czym mierzyć, porównanie z innymi markami, ROI, wskaźniki, określanie KPI

  • 15:00 - 15:45 Dobre i złe praktyki w social media

    Nieetyczne działania, żebrolajki, dobre przykłady kampanii i prowadzonych stron

  • 15:45 - 16:00 Przerwa kawowa


  • 16:00 - 16:45 Social media a marketing online 

    Jak wykorzystać media społecznościowe w działaniach w sieci. SEO, kampanie, landing page, strona www.

  • 16:45 - 17:00 Podsumowanie dnia - sesja pytań i odpowiedzi. Wręczenie certyfikatów.


Szkolenie poprowadzi:

Speaker

Monika Czaplicka

czaplicka.eu

W branży social media działa od 8 lat. Pracuje w swojej agencji Wobuzz dla klientów z różnych dziedzin. Wykształcenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii UW, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy. Jej debiutancka książka “Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania.

Przeprowadziła 86 szkoleń i prelekcji w przeciągu 2 lat. Prawie 215 godzin, ponad 2700 uczestników z tematyki nowych mediów i marketingu. 

Szkolenie szczególnie polecamy:

  • specjalistom ds. marketingu i PR-u,
  • managerom ds. komunikacji,
  • brand managerom,
  • właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw,
  • osóbom chcącym lepiej poznać i zrozumieć zasady działania mediów społecznościowych.