Jak pisać, żeby odwiedzający zostali klientami? Poznaj 3 sposoby konstruowania przekazu, które podniosą współczynnik konwersji!

Nagłówek, call to action i opis produktów to te elementy, które w zdecydowanej większości biznesów typu e-commerce są nienajlepiej napisane. Czy wiesz, że poprawa tylko samego nagłówka lub zmiana napisu na przycisku może przynieść znaczny wzrost konwersji? W czasie tej prezentacji dowiesz się, jak konstruując przekaz uniknąć błędów, które osłabiają wiarygodność, skuteczność i powodują szybkie opuszczenie strony.

Jak pisać, żeby odwiedzający zostali klientami? Poznaj 3 sposoby konstruowania przekazu, które podniosą współczynnik konwersji!

Więcej na temat tworzenia treści, tytułów, nagłówków, newsletterów będzie można dowiedzieć się na dwudniowych warsztatach – Conversion Workshop Days, które odbędą się 8-9 grudnia w Warszawie.

Kliknij tutaj, aby poznać więcej szczegółów.