Lidl otwiera e-market w Belgii

Znana doskonale w Polsce sieć marketów Lidl posiada swoją wersję online dla Niemiec, a teraz zdecydowała się na jej rozszerzenie na Belgię. Lidl Webshop dostępny jest w wersjach niderlandzkiej oraz francuskiej.

Co jednak istotne, na swoich stronach internetowych supermarket nie oferuje produktów spożywczych, a akcesoria do kuchni, narzędzia ogrodowe, kuchenki mikrofalowe, odzież, itp. Dlaczego akurat takie? Jak wyjaśnia Marjolein Frederickx, taki sam asortyment dostępny jest w normalnych sklepach Lidla, ale często jego ilość jest ograniczona. Dlatego też klienci, którzy nie będą mogli nabyć go w sklepie, mogą zamówić pożądany przedmiot w sieci.

Lidl otwiera e-market w Belgii

W celu dostarczania zakupów Lidl nawiązał współpracę z belgijskim serwisem pocztowym Bpost. Doręcza on zamówienie w czasie do dwóch dni roboczych, a przesyłka kosztuje 2,99 euro. Frederickx zapowiada, że w przyszłości wirtualny Lidl będzie również zaopatrzony w produkty spożywcze. Póki co firma chce przetestować zainteresowanie belgijskich klientów takim rozwiązaniem.