Polskie startupy są dobre, ale nie umiemy ich sprzedawać

Na siódmym, zamkniętym spotkaniu dla startupów Warsaw Pitch Rally, pokazało się dziesięć nowych projektów. Te comiesięczne spotkania to doskonała szansa dla pomysłowych przedsiębiorców na znalezienie inwestora. Oprócz prezentacji startupów, na WPR pojawili się również goście specjalni: John Lunn z PayPal i David Bizer z HackFwd.

Polskie startupy są dobre, ale nie umiemy ich sprzedawać
Majowe Warsaw Pitch Rally po raz pierwszy postanowiono podzielić na dwie części: zamkniętą - dla przedsiębiorców prezentujących inwestorom swoje pomysły, oraz otwartą, na której przemawiał John Lunn, szef platformy dewelopetów w PayPalX i David Bizer, łowca talentów w europejskim programie dla startupów - HackFwd.

"Co miesiąc na spotkania staramy się zapraszać światowej klasy specjalistów z dziedziny nowych technologii i finansów" - mówi Krzysztof Kowalczyk, organizator Warsaw Pitch Rally, założyciel i partner zarządzający UBIK Business Consulting oraz partner w funduszu HardGamma Ventures. - "Do tej pory naszymi gośćmi byli m.in. Jani Byrne z IBM Venture Capital Group, Carlos Espinala z funduszu Seedcamp.com czy Jon Bradford z akceleratora Springboard.com. Cieszymy się, że David i John dołączyli do tego grona" - dodaje.

Warsaw Pitch Rally może stać się - o ile już nie jest - jednym z najważniejszych polskich wydarzeń w kalendarzach wszystkich przedsiębiorców myślących o zrobieniu ciekawego i dochodowego projektu w Internecie.

O imprezie i jej głównych celach opowiada Krzysztof Kowalczyk, organizator Warsaw Pitch Rally:

"Spotkania Warsaw Pitch Rally organizujemy od października 2010 roku - do tej pory odbyło się już siedem edycji imprezy. Jest to inicjatywa mająca na celu promowanie najlepszych startupów z Polski i krajów sąsiednich (docelowo z całej Europy) i pomoc im w uzyskaniu dostępu do inwestorów z wiodących funduszy VC nowych technologii oraz tzw. aniołów biznesu.

Dzięki temu, że spotkania są zamknięte, gwarantujemy bezpieczną przestrzeń dla startupów, inwestorom zaś zapewniamy wysoką jakość prezentowanych projektów. Przedsiębiorcy prezentują swoje przedsięwzięcia w języku angielskim, co daje możliwość zapoznania się z nimi zagranicznym inwestorom oraz umożliwia przedsiębiorcom włączenie się w międzynarodowy ekosystem startupów.

Co miesiąc gościmy również zagranicznego prelegenta - zazwyczaj z branży venture capital i private equity nowych technologii, który dzieli się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. Do tej pory udało nam się sprowadzić takich światowej klasy specjalistów jak Jani Byrne z IBM Venture Capital Group, Carlos Espinala z funduszu Seedcamp.com czy Jon Bradford z akceleratora Springboard.com.

Kolejna edycja Pitch Rally w czerwcu - już teraz zachęcamy przedsiębiorców do zgłaszania projektów na www.pitchrally.com " - kończy Kowalczyk.

Dla Internet Standard wypowiedzieli się również goście specjalni Warsaw Pitch Rally, John Lunn i David Bizer. Zapraszamy do czytania wywiadu z Johnem Lunnem na następnej stronie.